zaterdag 9 januari 2021

Swap SU-perteam!

Er een SWAP georganiseerd tussen enkele creatievelingen binnen het SU-per team van Yvonne Spikmans- Verbruggen (The Creative Teacup). Superleuke kaartjes worden er altijd gemaakt door alle dames. Maar dit is voor mij mijn eerste SWAP ever.

Zelf ben ik aan de slag gegaan met de prachtige Enjoy the Moment set in combinatie met mijn stamparatus. Crumb Cake en Early Espresso hebben het werk verder geleverd. De ene stempel op "12 uur"  en de andere op " half 8"  leverde snelle kaartjes op, maar wel zoals ik ze bedoeld had.

Voor meerdere doeleinden geschikt qua design. Dit ontwerp van 14 x 14 cm kan uiteraard gemaakt worden met vele andere stempelsets. Liefst kies ik voor smalle hoge stempels wanneer ik een vierkante kaart maak. Anders verdwijnt de afbeelding achter het label. De onderstaande set leent zich voor kaartjes gemaakt met de stamparatus, maar ook voor slimline kaartjes is hij perfect! Probeer het zelf ook eens uit!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten