dinsdag 10 januari 2023

Playing in the rain

Oh dit is zo'n geweldige set. Toen ik de presentatie van de set zag tijdens On Stage in Wenen was ik al helemaal verkocht. En toen moest ik wachten tot ik hem kon bestellen. Maar heb hem al even binnen hoor en ben bezig geweest met enkele projectjes.




Hier zie je grotendeels materialen die ik heb gebruikt voor deze slimline kaartjes. 7,5 x 20 cm





De konijntjes zijn gestempeld en daarna met de Stampin' Blends ingekleurd. Met de wolkenpons heb ik de labels gemaakt.






En dan nog een center step card waarin het vel designpapier met de druppels is gebruikt als achtergrond. Een paar kleine toevoegingen als stansjes en een paar bloemetjes uit het bakje embellishments en je hebt al een heel leuk kaartje. Ook hier heb ik net als bij de slimlines gebruik gemaakt van een sentiment stempel uit de set Echt iets bijzonders. Een superfijne set met hele bruikbare teksten in gangbare maten. Het geld dubbel en dwars waard!

Products from @stampinupofficial ©2023


Geen opmerkingen:

Een reactie posten