woensdag 8 februari 2023

Enjoy the Rhythm stempelset

Voor een man die altijd graag muziek heeft gemaakt, maar waarbij zijn hart het lichamelijk niet meer toelaat om saxofoon te spelen heb ik afgelopen week dit kaartje gemaakt. Hoe erg moet het zijn als je je passie niet meer kunt uitvoeren omdat je lijf dat niet toe laat. Dus met dit kaartje probeerde ik hem een hart onder de riem te steken. 



Met de Merry Melody embossingfolder is de voorkant van de kant geƫmbost. Dit vlak is met een stans van de Picture This stansenset uitgestanst.

Vervolgens heb ik op Basic white de cirkels van het voorvlak gemarkeerd en met masking paper de buitenkant bedekt zodat de afbeeldingen elkaar niet zouden gaan overlappen. In iedere grote cirkel is een stempel van de Enjoy the Rythm stempelset geplaatst. De kleine uitgestanste cirkels heb ik met de witte craft inkt bestempeld met de notenbalk.

De gebruikte basiskleur is Night of navy. Toch wel mijn favoriete blauwtint.




Products from @stampinupofficial ©2023

Geen opmerkingen:

Een reactie posten