woensdag 6 maart 2024

A Little Latte suite


Ik ben geen koffiedrinker en toch ben ik gezwicht voor deze suite. Het ziet er gewoon supergezellig uit, die kopjes met die creatieve schuimfiguren.


Vanwege het gezellige uiterlijk ben ik aan de slag gegaan met deze kaartjes. Het zijn eenvoudige bookbinding folds. Ik heb het lintje achterwege gelaten omdat het papier best druk is, maar aan de linkerkant zou nog zoals ik normaal altijd doe een lintje mogen 😊

Wanneer je je cardstock halveert in de lengte (29,7 x 10,5 cm) en je rilt op 14,85 cm en 17,85 cm dan is je basis al klaar. Voor de voorkant heb je dan alleen nog twee stukjes designpapier nodig van 2,5 x 10 cm en 11,35 x 10 cm. De decoratie kun je helemaal zelf verzinnen. Ik heb een stapeltje kopjes uitgeknipt uit een groot vel. De kopjes die ik gebruikt heb zijn ook van de zijkanten, die niet geheel op het papier stonden. Door deze aan de achterkant van de collage te plaatsen, zie je dat niet en kun je deze toch een prima bestemming geven. No Waste!! Alles gebruiken natuurlijk. En de kleine koffiekleur steentjes, maken het helemaal af!

Wat vinden jullie ervan? super leuk toch, of zo een vriendin uit te nodigen voor een bakkie?

Deze suite is een Online exclusive en dus alleen online te vinden. Bestellen? Neem contact met mij op dan regel ik het voor je. Wil je dit liever zelf doen? Bestel dan via https://maikedelouw.stampinup.net





Geen opmerkingen:

Een reactie posten