zondag 17 mei 2020

Afscheid van Buddy Bonanza

Nog twee weekjes en dan is het gedaan. Dan breekt een nieuw tijdperk aan voor Stampin'Up! liefhebbers want de nieuwe catalogus start op 3 juni met prachtige nieuwe sets. Tegelijkertijd nemen we ook afscheid van een heleboel stempelsets waaronder eentje die mijn hart gestolen heeft. De Bonanza Buddies met bijbehorende dies. Deze schattige diertjes blijven zeker nog in mijn kast staan, ondanks dat ze binnenkort "retired"zijn. Ik kan er nog even geen afscheid van nemen.

Vandaag heb ik ze gebruikt voor deze mooie waterval kaart. Er is veel mee te variƫren. Zowel met de kaart als met de stempelset en de stansen. Ik hoop dat jullie er ook van kunnen genieten. Wil je deze set nog op het nippertje bestellen? Zolang de voorraad strekt en tot uiterlijk 2 juni kan ik dit voor je doen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten