vrijdag 8 mei 2020

Mountain air bundle voor moederdag

Blij dat deze set mee mag naar de nieuwe catalogus. Ik had hem nog niet gebruikt. Waarom niet? Omdat ik nog erg onzeker ben over mijn stempelkwaliteiten en deze stempel vergt in mijn ogen toch wat oefening. De achterste bergwand is wat te hoog geplaatst waardoor de bergwand wat diep wordt. Dat ga ik volgende keer herstellen.

Ik heb de set gebruikt samen met een sentiment van de Tijdloze Tulpen. Ik weet dat mijn moeder deze mountain set mooi vindt, daarom heb ik hem gebruikt voor een kaartje in deze tijd van afstand en elkaar weinig zien.

De lagen zijn van boven naar beneden gestempeld en de ruimte tussen de bomen en de bergdetails is met sponge daubers ingekleurd. Ik heb voor de stempel Smoky Slate en Garden Green gebruikt. Ook het cardstock is in Garden Green. Deze set vraagt er om om vaker gebruikt te gaan worden.

Ik hoop dat jullie er wat inspiratie uit kunnen halen.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten