dinsdag 1 september 2020

Challenge SU-perteam september 2020: Trapkaart

In juni heb ik de challenge gewonnen met mijn accordeonfold voor vaderdag. Daarom mag ik voor de challenge van september gastdesigner zijn. De opdracht: maak een trapkaart / Tri-shutter card volgens het opdrachtmodel. Deze beschrijving komt van Yvonne Spikmans- van Bruggen (The Creative Teacup)


Hiervoor heb ik gekozen voor Just Jade in combinatie met het Forever Greenery DSP. Blijft een prachtige combinatie en voor veel gelegenheden geschikt. De sentiments komen uit de sets Volop Vrienden en Natuurlijk voor Altijd. Als extra decoratie heb ik nog de In Color enamel dots gebruikt. Om meteen een goede papier te hebben, heb ik een 12 inch vel gebruikt (in colors pak). Zodoende hoefte ik niet twee stroken aan elkaar te plakken om de juiste maat te krijgen. Alle materialen zijn uiteraard bij mij te bestellen aangezien deze in de huidige catalogus staan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten