vrijdag 16 oktober 2020

Beautiful Autumn

Voor iedereen die nog twijfelt of ze deze set wel of niet aan willen schaffen: NIET MEER TWIJFELEN! Deze set is ontzettend variabel in gebruik. Hieronder heb ik een kaart met eigen achtergrondpapier, een met uitgeponste bladeren en een shakerkaart met stansjes. Drie kaarten met alle drie een andere opzet. Omdat ik gek ben op herfstkleuren zijn komen deze ook vaak terug in al mijn herfstkaarten. Deze bundle (155189) is naast prachtig ook niet erg duur. De kosten voor de stempelset met drie ponsjes is € 61,-. En met het Gilded Autumn Specialty DSP € 18,- (153520) maak je prachtige kaarten zonder al te veel poespas.

Wil je hem ook bestellen, laat het me dan weten. Eind oktober doe ik weer een verzamelbestelling. bestel je bij mij voor een waarde van € 60,- of meer, dan zijn de verzendkosten gratis.










 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten