dinsdag 24 augustus 2021

Verjaardagsslinger 60 jaar

Voor een hele lieve vriendin die 60 jaar is geworden wilde ik een speciale felicitatie maken. Dit keer heb ik mijn zinnen gezet op een felicitatieslinger. Ik wilde haar naam en haar leeftijd er in ieder geval in verwerken en dat waren flink wat vlakken.

Ik heb alle vlakken uitgestanst, op een mat geplaatst en de vlakken ook nog met een embossingfolder bewerkt. Afmeting van 1 vlak is ongeveer 5x7 cm.



Om de vlakken op te hangen heb ik het witte Stampin' Up! trim gebruikt. Tussen de vlakken zit overal lint in matchende kleuren wat ik met een enkele knoop heb vastgemaakt. Dit geeft de slinger mooie kleuraccenten. De bloemen zijn afkomstig uit de Flowers of Friendship bundel. 


Om de slinger cadeau te doen, heb ik een doosje op maat gemaakt. Het In the Wild designpapier pastte perfect bij de kleuren die ik gebruikt heb en zodoende is dat verwerkt om het doosje te decoreren.



Erg leuk project om te maken en om te geven. En de jarige was er heel blij mee 💛


Geen opmerkingen:

Een reactie posten