zaterdag 28 augustus 2021

Workshop- of bestellingbedankjes

Wanneer ik in mijn workshopruimte een workshop geef, vind ik het altijd leuk om een bedankje te maken voor de deelnemers. Dit varieert van een kaart tot een doosje met vaak wat lekkers erin. Voor eerste de sale-a-bration bestelling van deze zomer heb ik alle dames bedankt door middel van onderstaande doosje waar een leuk Stampin' Up! item in zat. Iedereen kreeg iets wat ze goed konden gebruiken. Inktrefills, bling markers, dimensionals en embellishments



Voor dit doosje heb ik Gray Granite cardstock gebruikt en het supergave designpapier Simply Elegant. Wat mij met name hierin trekt zijn de hele mooie designs en sprekende combinaties met kopertinten erin. Daarom heb ik dit papier gebruikt voor alle doosjes.

Wil je ook een keer zo'n leuk cadeautje ontvangen tijdens een van mijn workshops? Laat het weten en schuif gezellig aan!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten