woensdag 1 september 2021

Butterfly Brillance bundel

Wie van vlinders houdt, loopt wat mis wanneer hij deze set niet in het bezit heeft. Er is 1 grote stempel welke bestaat uit los te stansen vlinders. De stans welke de contouren uitsnijdt, bestaat ook uit 1 deel. Daarnaast zijn er nog allemaal losse stansen die details uitsnijden zoals te zien is op de foto.


 

Helaas had ik in 1 weekend twee condoleance kaarten nodig. Met de andere twee heb ik mijn teamleden bedankt voor het deel uitmaken van mijn Stampin' Up! wereld. Ik heb de kleuren Mint Macaron, Mango Melody, Fresh Fresia en Pale Papaya gebruikt. Zowel cardstock, inkt als lint heb ik voor deze kaarten in dezelfde kleur verwerkt.

Deze bundel staat in de jaarcatalogus 2021-2022 dus is voorlopig nog beschikbaar.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten