dinsdag 7 april 2020

Challenge april 2020 van het SU-per team

Iedere maand plaatst het SU-per team een challenge waarmee leuke prijsjes te verdienen zijn. Er moet een kaart gemaakt worden met de onderstaande foto als inspiratie. Het is een ThemaChallenge: HOLLAND. Dat wil zeggen dat je een werkstuk maakt met de kleuren Rood-Wit-Blauw-Oranje (alle kleuren) en/of het thema gebruikt. In de maand van Koningsdag en zeker nu in deze tijd zetten we ons eigen landje even extra in het zonnetje met deze challenge!




Ik ben hiervoor aan de slag gegaan met de volgende produkten

  

    

  • Pumpkin Pie cardstock 108601
  • Pacific Point cardstock 116202
  • Poppy Parade cardstock 121694
  • Whisper White cardstock 106549
  • Banner Triple Punch 138292
  • Stampin Dimensionals 104430
  • Timeless Tulips Stamp set 151534
  • Holiday Rhinestone Basic Jewels 150457
  • Pumpkin Pie Classic stampin pad 147086


Het eerste wat in mij opkwam was de nederlandse vlag met een oranje wimpel en mijn tulpen set. Met dat in gedachten ben ik gaan snijden en vormen. In deze tijd van onzekerheid en binnenblijven wilde ik dat het een kleurrijk en vrolijk kaartje zou worden. Hieronder zie je het eindresultaat.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten