woensdag 8 april 2020

Kaartjes in Corona periode

In de tijd dat we thuis moeten werken en bij voorkeur ook daarnaast zoveel mogelijk thuis blijven probeer ik wat diversiteit aan kaarten te maken. Helaas eist dit virus ook zijn tol en zijn er meer rouwkaarten nodig dan in 'normale' tijden.

Voor de families van twee corona slachtoffers heb ik deze kaartjes gemaakt. Moeilijk om er passende sentiments voor te vinden en dit vond ik de meest neutrale: "Sterkte de komende tijd". Dit omdat de hele situatie al beladen genoeg is. De Painted Poppies bundle is geschikt voor diverse gelegenheden. Van verjaardag tot beterschap en zo ook voor condoleance. In combinatie met de stempelset "Van Alles Wat" is er dus altijd wel een goede combinatie te vinden. Van de Painted Poppies suite heb ik zowel de stempel als de stans gebruikt. 


 


De volgende produkten zijn voor deze kaarten gebruikt:

Whisper White cardstock 106549
Poppy Parade cardstock 121694
Basic Black cardstock 121688
Painted Poppies stempelset 151599
Painted Labels dies 151605
Whisper White Crinkled Seam lint 151326
Stampin' Blends Poppy Parade dark 146879 
Van Alles Wat stempelset  151741
Stampin' Dimensionals 104430

Ik heb het lint met de Stampin' Blends gekleurd. Hiermee heb ik ook de stempel ingekleurd. Het uitgestanste label heeft met dimensionals weer wat diepte gekregen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten