maandag 24 april 2023

Brights and Beautiful Designer series paper

Ook weer zo'n ontzettend vrolijk papier. Heel kleurrijk, maar ook enkele vellen die wat neutraler zijn. Deze set kaarten heb ik gemaakt met uitsluitend designpapier uit de Brights and Beautiful serie. 

Zoals je ziet zit er veel variatie in kleurgebruik. Onderstaande kaart is gemaakt van een "rustiger" ontwerp terwijl de volgende paar kaarten een heel druk feestpatroon tonen. Voor diverse doeleinden geschikt dus ik ben er blij mee!






Ik ben erg blij met de uitkomst van onderstaand kaartje. Ik vind het lastig om mannenkaarten te maken. niet alleen vanwege de kleur, maar je wilt niet teveel poespas op het kaartje, maar ook niet dat hij saai wordt. Door de zwart-wit embossing en de Pretty Peacock kleur vind ik hem leuk geworden. 


Onderstaande gatefolds zijn superleuk een eenvoudig om te maken. En door de bellyband kun je er altijd je eigen feestje van maken qua decoratie.


In onderstaande verpakking zit een theezakje. Een klein en subtiel cadeautje, leuk voor aan een bos bloemen als label, maar ook aan een potje jam of als label vastgemaakt aan een ingepakt cadeau.


Products from @stampinupofficial ©2023

Geen opmerkingen:

Een reactie posten