maandag 17 april 2023

Countryside Inn designer series paper

Afgelopen dagen ben ik bezig geweest met dit prachtige papier. Ik heb van 1 vel diverse kaarten gemaakt en daarnaast van een stukje van een nieuw vel een theelichtjes cadeau doosje. 

Er is dus in totaal maar 1 vel van dit mooie designpapier gebruikt. Een pak papier bevat 12 vellen van 6 dubbelzijdige designs. Vanaf 2 mei verkrijgbaar via mijn webshop maikedelouw.stampinup.net of via mijn maandelijkse verzamelbestelling. De slimline kaart is 11x22 cm.

Ik heb Night of Navy, Boho Blue en Basic White gebruikt qua cardstock. Het Boho Blue lint is als strik voor het doosje genomen. Voor de decoratie heb ik gewerkt met de Geluksbrengertjes, de Tuinfluiters en Vrolijke Viooltjes. Al deze sets zijn nog te koop komend jaar en bevatten mooie Nederlandse sentimenten/teksten.

Products from @stampinupofficial ©2023










Geen opmerkingen:

Een reactie posten