vrijdag 21 april 2023

In Color DSP 2023-2025

Speciaal voor de Vienna On Stage reunie van zaterdag 22 april heb ik swaps gemaakt met het designpapier van de nieuwe Stampin' Up! In Colors. Dit papier is verkrijgbaar vanaf 2 mei 2023. Ik ben met name fan van het design met de brede strepen. Het Pebbled Path cardstock was bij mij nog niet binnen dus ik heb het met de overige vier kleuren opgelost. 



Hier zijn de vijf nieuwe kleuren. Welke spreekt je het meeste aan? Ik ben zeker een fan van Moody Mauve. Een oud roze tint, maar niet met een hoog "prinsessengehalte".  

De bookbinding fold is eenvoudig te maken. Al heb je de afmetingen zelf niet, hij is eenvoudig op gevoel in elkaar te zetten. Omdat de Stampin' Up! voor de In Colors ook bijpassend lint heeft, heb ik dat gebruikt bij de kaartjes.

De tekst op het label komt uit de nieuwe set "Feestballonnen" en ook deze is vanaf 2 mei verkrijgbaar. Alle materialen kunnen indien beschikbaar in het magazijn besteld worden via maikedelouw.stampinup.nl





Aan de binnenkant heb ik de Two Tone Flora gebruikt. Een hele mooie stempelset die in wee stappen wordt gezet. Deze is gemaakt met Boho Blue en Night of Navy.




Products from @stampinupofficial ©2023

Geen opmerkingen:

Een reactie posten