zaterdag 1 april 2023

Playing in the Rain bundel

Ik kreeg deze bundel voor het eerst te zien tijdens On Stage in Wenen, november 2022. Meteen helemaal verliefd op de aandoenlijke diertjes. Al ben ik sowieso vatbaar voor een hoge schattigheidsgraad. Voor een maandelijkse workshop had ik deze schuif-pop-up kaart uitgekozen als model voor een kaart die we zouden gaan maken. Dit is mijn voorbeeldkaart geworden.

Onderstaand kaartje is gemaakt met wat restjes designpapier die ik nog over had van deze mooie suite. En met twee van de beestjes uit een vel gestanst of zelf gestempeld en ingekleurd, krijg je natuurlijk een heel leuk resultaat. Het papier is maar tot maandag 1 mei verkrijgbaar helaas, maar de beestjes gaan weer een jaartje door in de nieuwe jaarcatalogus.



Wil je deze bundel ook graag hebben? Laat het me weten dan bestel ik hem voor je bij mijn eerstvolgende verzamelbestelling.

Products from @stampinupofficial ©2023
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten